Wystawa "Tempus fugit - Memento mori"


Łukasz Szostkiewicz
Wystawa malarstwa
"Tempus fugit - Memento mori"
[Czas ucieka - Pamiętaj o śmierci]

25.03.2013
Aula DA Emaus
ul.Kilińskiego 132
Częstochowa

Jestem obserwatorem. Postawiono mnie właśnie tu, w tym miejscu. Jedyne co mnie ogranicza to mój własny umysł i doświadczenia których jeszcze nie przeżyłem. Choć powierzchownie jestem jednym z wielu trybów kręcących się w odwiecznej machinie świata, to w środku jestem samotnikiem. Społeczeństwo narzuca mi swój styl życia, ja jednak sam skazuję się na wewnętrzną banicję. Jestem obserwatorem i świadomym dokumentatorem rzeczywistości. 
Tworząc prezentowane przeze mnie obrazy inspirowałem się otaczającym światem, jego zewnętrzną formą, a także ukrytym wymiarem znaków tkwiących w poszczególnych przedmiotach. Znaki są wszędzie wokół nas, a każdy ma swój własny sposób
na ich odczytanie. Inspiracją były doświadczenia, wiedza, relacje, emocje oraz różnego rodzaju doznania, które po zestawieniu tworzą moją osobistą rzeczywistość, pełną wewnętrznych połączeń, napięć, znaczeń, oddziaływań i punktów odniesienia. [...]

Łukasz Szostkiewicz

Obrazy z cyklu "Tempus fugit - Memento mori" dostępne na blogu:
Ludzka materia
Kości Jadzi
___
Podoba Ci się szczególnie któryś obraz z bloga
Proszę udostępnij go i pokaż innym co budzi w Tobie emocje.
Możesz też zostawić komentarz, "zalajkować" lub zachęcić innych do obejrzenia zawartości tego bloga.

Jeśli chcesz być na bieżąco z informacjami, które publikuję na blogu, zapraszam do polubienia mojej strony na facebooku.
___
Zapraszam również do zapoznania się z moimi poprzednimi wpisami oraz całością bloga:
Dotychczasowe wystawy
Od zmierzchu do świtu
Warszyc
Poczet różnych gości




Brak komentarzy:

Copyright © 2014 Takie moje wizje , Blogger