Dziki ogród


[...] Kontynuacją poszukiwań sposobu malarskiego myślenia, jaki towarzyszył mi przy tworzeniu szkiców i głównego projektu, jest dołączona praca zatytułowana „Dziki ogród”, przedstawiająca nieokreślone, lecące stworzenie. Obraz ten, o formacie 109 x 119 cm stanowi niezależne dzieło malarstwa sztalugowego, ale może również spełniać rolę projektu do realizacji na ścianie. Synteza barwna i uproszczona forma wynikająca z przypadkowych, lecz okiełznanych zacieków farby sprawiają, że owo przedstawienie jest w ścisłej łączności z resztą prac dotyczących malarstwa architektonicznego. Jego surrealny kształt sprawia, że każdy z oglądających, może indywidualnie odkryć, czym dla niego jest owo zwierzę. Choć i tu inspiracją było dla mnie dzieło innego mistrza, mianowicie Józefa Mehoffera „Dziwny ogród” i obecna na nim piękna i dziwnie duża ważka. [...]


Łukasz Szostkiewicz "Dziki ogród". 2012. Akryl na desce. 109 x 119 cm.



Dziki ogród/wild garden
akryl,deska/acrylic,board
119x109cm
2012

Obraz ten można było oglądać w BWA w Wałbrzychu na wystawie pokonkursowej Ogrody 2013.

_____

Jeśli chcesz być na bieżąco z informacjami, które publikuję na blogu, zapraszam do polubienia mojej strony na facebooku.

_____
Zapraszam na poprzednie wpisy:
Uwiodłaś mnie sztuko [projekt muralu]
Stracić głowę
White guy


1 komentarz:

Krzysztof Schodowski pisze...

znakomity obraz

Copyright © 2014 Takie moje wizje , Blogger